неделя, 26 юли 2009 г.

Синьо


Какво ли си казва небето? Какви ли въпроси задава? Пак си е там, същото невероятно синьо, unbelievable blue.
Очите са сини по друг начин, но това също е синьо, което не можеш да облечеш.
Когато няма знак, когато не се променя, какво трябва да направи човек?
Напомниха ми по много хубав начин, с много искрени думи, че „човек остава сам”, дори и да усеща, че не е така. Това означава, че не носи никого на гърба си, но често собствените мисли са достатъчен товар. А когато нищо не се променя, продължава нататък по-лек.

4 коментара:

Анонимен каза...

Още се въртят в главата ми репликите от филма, който гледах вчера:

Тя: "Знаеш ли защо небето е синьо?"
Той: "...Защо?"
Тя: "Защото аз така искам."


;)

Анонимен каза...

И по този повод:
http://www.youtube.com/watch?v=TYx0K7R-jAI

Niky каза...

Уау, тази анонимка е страхотна!... Макар и малко да ми е трудно да отгатна кой... Благодаря, ето и от мен, нещо в жълто...
http://www.youtube.com/watch?v=9EPfyID0nZ4

Ivo Botusharov каза...

9.8 m/s2 , lim(x→sky)= ∞ добра среща , cиньото зове ;)