сряда, 5 март 2008 г.

Февруари '08

Толкова много неща се случиха през изминалия февруари, че ми се иска да разкажа някои от тях.

15 Февруари
Вървях по улицата. Край няколко врати видях оставени цветя. Имаше един много красив бял букет. Явно някой е чакал дълго за среща и не е дочакал.

21 Февруари
Срещнах някого.
- Липсваш ми...
- Добре...

22 Февруари
Може би ще има пътешествие с китари. Може би е неразумно...
Мостът до НДК. Походка и жилетка на Ани.
Неочаквано обаждане късно вечерта.
- Идваш ли утре?
- Идвам.

23 Февруари
Размениха ме с друг човек. Беше забавно и различно. Припомням си да говоря, но - накратко - залезът отново ми открадна думите и ме остави без тях. Стоманено-котешки очи. Застанали сме като на струна. Има такава сила и увереност в човека до мен...

26 Февруари
Ще пропусна работата и ще се разходим до Витоша със Стефи... Дълга и вълнуваща вечер (дали беше тогава?). Още по дълга разходка: "Студентски град" - "Надежда". Какво е честно и нечестно?

27-29 Февруари
Улици, мартеници, писма... Приятелствата стават по-силни. Какво е честно и нечестно? - Отново този въпрос. Трябва да тичам повече и да пиша по-малко...

Няма коментари: